Onsdag

God morgon!
I natt så somnade jag tillsammans med datorn igen. Den kommer ju gå sönder om jag fortsätter såhär, men det var i allafall skönt för jag fick mig ju faktiskt hela 7 timmars sömn inatt. Känner mig dock inte utvilad ändå, men det är ju bättre än 3-5 timmar i allafall.
På en timma ska jag börja åka till jobbet så jag måste verkligen börja göra mig klar nu känner jag men istället så sitter jag här och käkar jordgubbar framför datorn.
Till lunch idag ska jag äta köttsoppa som mamma lagade igår. Det blir en god lunch de och sen har vi fullt upp på jobbet igen!
Idag är det många gäster inbokade och fortfarande är det mycket städning kvar, men nu har jag ju gjort bort det värsta i alla fall och sen jobbar vi bara imorgon innan vi tillsist åker.
Åh, vad roligt det kommer bliii!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0