Söndag

 
känner för att skriva av mig lite för jag har inte så mycket annat att göra.
Isabell var sugen på öl idag också, vilket vi ändå uteslutade och jag sitter nu här i mitt rum och hon hemma hos henne. Lina ville att vi skulle komma till Kåbban, vilket också uteslutades då jag inte orkade köra dit och inte var sugen på pivos. Då kändes de helt enkelt som en jäkla dum idé. 
Jag har precis duschat, men känner ändå för att träna? gå ut på en promenad? Sova? Jag vet inte riktigt vad jag känner för. Är trött och grymt tankspridd.
Äh, jag slänger in några bilder från i helgen i brist på annat. Sedan får vi se vad jag gör!
 


Kommentarer
Anonym

Makkadam! (:

Svar: Det gillar vi!
SandraCarolinee

2013-03-31 @ 21:29:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0