Torsdag

Nu har jag jobbat min första arbetsdag på snart en vecka. Sjukt skönt och kul att vara tillbaka! Jag vill aldrig mera vara sjuk. Bara fööör tråkigt!
Nu har jag då kommit hem igen och sitter här och äter en risifrutti och dricker sockerfri juice.
Det plus en macka blev min lunch också så nu har jag ätit de till både lunch och middag idag (eftersom att detta blir min middag) Orkade verkligen inte laga någon mat idag.. Jag var lat, men det är ju mest bara gött för de får man vara ibland. Sådeså!
Jag har varit nyttig i en vecka nu och inte ätit något som varit onyttigt faktiskt så känner mig grymt duktig, fram till idag..
Kockarna ställde nämligen fram en chokladfondant framför mig och sa "här, ät" och då var jag helt chanslös!
För er som inte smakat chokladfondant, kom till Järnspisen och gör de. Dom är helt magiska!
Kände mig inte så nöjd efteråt dock, även om dom inte är större än en liten kaka så svek jag mig själv där.
Äh, får väl börja om på nytt imorgon då och vara nyttig igen, det går ju ändå helt okej.
Sen börjar jag om och tränar igen på Söndag eller Måndag. Det är dock snart dax för mig att förlänga mitt gymkort eftersom att jag tränat i ett år 14 April då det går ut. Men nån vecka är det ju kvar iallafall!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla en film, imorgon väntar jobb mellan 15-23.
Ha det fint!
Puss
Igår lyckades jag förfrysa mina fötter för sjuttioelfte gången så jag löste det snabbt och enkelt genom att jag tog mig ett varmt bad. Skönt var då de.
För att förklara den andra bilden så gick jag på stan med Bea idag innan jobbet och vi stannade upp i shoppandet med ett besök på nodo där jag drack en cappucino. Göttgött!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0