Fredag

Hello!
Känns inte som att det händer någonting i mitt liv just nu, därav anledningen till att jag inte skriver så ofta längre.
Jag har fortfarande inte vant mig vid min nya hårfärg så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska behålla den eller färga bort den ännu men det lär ni ju märka isåfall.
Har hur som helst kommit hem för ett tag sedan och håller för tillfället på att tina upp kycklinggryta och ris som jag ska äta till lunch idag.
Igår så jobbade jag och Jessica på stan där vi stod och sålde biljetter till Nannekonserten på tjejkvällen, vilket faktiskt var rätt så trevligt då det satt en trubadur bara en bit framför oss och spelade också fick man ju träffa en massa trevliga människor också. Sen hade jag och Fredde filmkväll hemma hos han efter att jag slutat klockan 10.
Idag ska jag jobba mellan 15-23 och sen blir det lugnt efter de då jag jobbar samma tid imorgon.
Ha en trevlig helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0