Tisdag

Hello!
Nu har en helg full med jobb passerat och jag har varit ute i solen de två lediga dagarna som jag har haft. Helt underbart väder har vi haft ute sedan i Torsdags och jag kan verkligen inte annat än älska de.
Igår firades jag av släkten eftersom att dom inte kunde komma förbi mig i Fredags då jag jobbade då.
Det gick ju lika bra i alla fall, riktigt trevligt faktiskt.
På kvällen for jag i vanliga ordning tillbaka till stan och hade filmmys med mitt hjärta.
I veckan så jobbar jag alla dagar förutom på Torsdag så då ska jag ladda upp för en långhelg med jobb på hela 34 timmar under nannekonserten. blir många timmars jobb och garanterat en heeel del att göra. Men jag är taggad till tusen.
Nu ska jag sätta mig på balkongen ett tag och andas in den varma luften för någon sol har vi inte fått oss idag ännu i alla fall. Hoppas att den kommer fram innan jag börjar jobba i alla fall.♥
En bild som togs för drygt en månad sedan. Nu är det rent ovanligt att kolla på bilder när jag hade brunt hår.
Det tog sin lilla tid, men nu har jag äntligen vant mig vid mitt röda hår.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0