Tisdag

Nu sitter jag här hemma i Svensbyn och äter några avokado och skinmackor till lunch/middag.
Idag är det ett väldans tråkigt väder ute och man jämför med igår då det var strålande sol och verkligen varmt ute.
Idag så är det mulet men som tur är ändå lite värme i luften.
Känns lite irriterande att man inte tog vara på värmen och solen igår utan istället var inne och dammtorkade och städade. Men fint blev det i alla fall så jag tyckte att vi var duktiga ändå!
Förutom de så kollade jag och Fredde hockey, jag kom dock dit mitt i matchen men litegrann han jag då se i alla fall.
I övrigt så har jag haft en bra arbetshelg i helgen och i Lördags han jag även ut på krogen efter jobbet tillsammans med mina vänner en sväng. Det var riktigt mycket folk ute och jag hade faktiskt väldigt roligt. Dessutom så vaknade jag upp i Söndags där vid 10 på morgonen och var pigg så jag låg kvar och slappade i sängen ett tag och sen åkte jag in till stan för att umgås med Isabell.
Här kommer några bilder från de senaste dagarna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0