Torsdag

Börjar misstänka starkt att jag har hål i hakan, halsen eller något. Jag har nämligen spillt mat över hela mina byxor som förövrigt redan var smutsiga innan sedan igår. Så otroligt irriterande!
Däremot så är det jävligt fint att bo hemma ibland då man blir bjuden på entrecote, potatis, svampsås och sallad som bakismat. Det är grymt uppskattat kan jag tala om!
Snart ska jag byta om till mjukiskläder och gå ut på en promenad, jag ska trotsa regnet med andra ord. Man är ju inte gjord av socker som man brukar säga!
Idag är jag faktiskt väldigt trött, så jag misstänker att det blir en tidig kväll ikväll men det är ju mest bara skönt då farfars begravning ska hållas klockan 1 imorgon.
Nu ska jag käka upp min mat, som till och med hunnit bli kall för att jag är så otroligt seg.
Ha det fint!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0