Måndag

Ligger nu här i sängen med Abbott på magen efter att ha varit borta sedan klockan 10 på olika ärenden i stan.
Jag har även hunnit slå igång en tvättmaskin med kläder och lite senare ska jag städa upp här hemma.
Min helg har föresten varit jätte bra!
I Fredags så jobbade jag sent så då han jag inte med så mkt annat utan direkt jag kom hem så gick jag i stort sett och la mig och sov.
I Lördags så var det middagsbjudning hos mamma och pappa som jag nämnde tidigare och kvällen var verkligen jätte trevlig, innan de så var vi och hälsade på Jennie och Murat en sväng för att kolla in deras nya hus och efter de hade vi dessutom främmande av min syster Jennie och Erik och av dom så fick vi en superfin ljuslykta i inflyttningspresent som nu pryder en del av vitrinskåpet tillsammans med alla glas.
Igår så kom mamma och pappa och hälsade på oss en sväng och vid 7-tiden så åkte vi tll Böle och hälsade på Freddes mamma, Sebbe och Peter. 
Tack för en super bra ledig helg allesammans!♥
Några bilder från i helgen. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0