Tisdag

Hello!
I helgen så blev det lugnt för min del, trots halloweenfirande på alla håll och kanter i denna stad. 
Istället så körde vi en Personalfest/inflyttningsfest i Söndags så vi samlades halv 12 och åkte sedan till Olearys i Luleå för att bowla och äta god mat.
Det var grymt trevligt må jag säga och sen när vi åkte hem med buss igen till Piteå så gick vi vidare till Isabell för inflyttningsfest där vi pratade och spelade spel, samt åt ännu mer gott.
Igår var jag aningen sliten och var därför hemma hela dagen lång tillsammans med Abbott.
Idag har jag tagit tag i städning här hemma så jag har dammsugit, plockat undan, diskat, skurat och tagit toaletten.
Nu är det fint här hemma igen, abbott sover i sin bädd och jag klämmer en pizza till lunch innan jobb mellan 14-22.
Denna vecka kommer i stortsett bara bestå av jobb fram till på Fredag iallafall och sen har jag ledig helg och då är vi bjudna på middag hemma hos mamma och pappa tillsammans med alla andra syskon och respektive. Ska bli trevligt!
Ha en fin vecka allesammans!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0