En hektisk vecka har passerat.

Hello!
Under denna vecka så så har jag jobbat mycket men även hunnit umgås med mina fina vänner och pojkvän på sidan om.
Förra Lördan så festade jag tillsammans med Isabell och Alexandra. Det blev tråkigt nog litegrann som en avskedsfest för alex eftersom att hon nu har slutat arbeta hos oss och flyttat vidare till Norge. Det var en rolig kväll men alltid tråkigt när folk slutar jobba hos oss.
I Måndags så åkte jag och Bella till mio och shoppade en soffa till henne och sen åkte vi och mötte upp Matilda i Luleå för käk på Cgs.Det resulterades i en mycket trevlig kväll med god mat och mycket surr.
I Tisdags så jobbade jag från att klockan var 14 och fram tills jag minns inte riktigt när och sen i Onsdags så var det dax att umgås med Bea.
Vi möttes upp på stan, tog oss en god matbit på nodo och sen gick vi runt och kikade i alla affärer, jag kom dock  hem tomhänt men med ett leende på läpparna ändå.
I Torsdags så jobbade jag i vanlig ordning igen och sen steg jag upp när klockan var halv 7 Fredagmorgon och åkte iväg för ytterligare ett arbetspass från 10-21. 
Myskväll med Fredde därefter och sen jobb mellan 15-03.30 igår.
Idag funkar man ungefär som en zombie, eftersom att jag inte somnade förens vid 5 imorse men är ändå nöjd med allt jag hunnit med under denna vecka. 
Just nu håller jag på att tvätta kläder och sen ska jag bara ta det lugnt hela dagen lång med min fina när alla kläder är rena.
Imorgon ska jag förhoppningsvis umgås med Bella igen, vi skulle egentligen umgås idag men eftersom att jag kom på att jag har tvättid just nu och ändå är så trött och sliten så kan jag inte vara speciellt rolig att umgås med.
Hoppas hur som helst att alla haft en lika bra vecka som jag (fast lite mindre hektisk.) 
Puss
'
Några bilder från senast!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0