Måndag

Godmorgon!Nu har jag varit ledig i två dagar, men inte har jag sovit ut för det kan jag väl påstå, vilket jag skulle ha gjort känner jag idag då jag är trött som en zombie.Mina lediga dagar har hursomhelst varit jätte bra. Jag var förbi mamma och pappa i Söndags och hälsade på en sväng, då kom även Jennie och Erik dit så jag fick träffa dom också. Jag har fortfarande inte riktigt vant mig vid att hon faktiskt bor i Luleå nu och alltid är nära när hon bott i Göteborg i flera år tidigare. Det är så kul att alla äntligen bor tillsammans förutom Linda då som dumt nog bestämde sig för att flytta till Stockholm mitt i allt men är hemma rätt ofta ändå.Resten av Söndagen så var vi bara hemma, kollade film och mös på.Igår så ringde jag till tele2 och beställde hem Cmore max. Dvs alla sportkanaler.. Kommer inte ha kontakt med min pojkvän under hela vintern känns de som. Haha. Dumt!Vid 4 så åkte vi till Freddes pappa och åt middag där och samtidigt firade Alexander som fyllde år och lite innan de så fick jag ett samtal från en målerifirma som ska komma hit och fixa sovrummet idag, spackla väggarna, måla taket och grejer så vi började skruva bort sänggaveln från väggen och bar in byrån till hallen så den inte skulle vara ivägen för dom.När kvällen närmade sig så kom Freddes mamma förbi så vi drack kaffe, pratade och vi beställde hem lite sockar och annat bra från newbody som hon hade med sig.Idag ska jag alltså jobba mellan 9-17 och efter de så ska jag och Fredde kolla hockey.Imorgon jobbar jag mella 10-16 och sen ska jag och Bea ha filmkväll hade vi tänkt och eftersom att Fredde aldrig vill se skräckfilm med mig så får väl Bea ta och göra de imorgon när hon ändå är lika modig som jag. Hehe!;)Ni får ha en fin dag allihopa, vette tusan om jag kommer ha det så trött som jag är. Men man får väl alltid göra de bästa av situationen ändå och LE.
Thereses bild från mammas födelsedagsmiddag på statt i sommras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0