Måndag

Hello!
Nu har helgen passerat och den har varit lugn och stilla i stortsett.
I Lördags så var vi hemma hela dagen och kvällen, det är faktiskt första helgen på länge som vi inte blivit bortbjudna på middag så vi åt varsin pizza hemma i soffan och kollade på hockey. 
Lördagkväll tog jag äntligen tag i att lägga ut min bil på blocket och igår, Söndag inte ens 20 timmar senare så kom det tre personer hit och hämtade den. Fort var det gjort och skönt är väl de då jag tänkt på att sälja den i några månader nu men det har inte blivit av.
Innan bilen blev hämtad så åkte vi till Skellefteå och hämtade hem Jennie och Murat också åt vi en snabb middag hemma hos Krille och Lotta direkt efter de.
Känns verkligen som ett handikapp att vara utan bil när man inte varit det någonting sedan jag tog körkort då jag var 18 år, men jag tänker inte stressa. Jag tycker om promenader och går gärna ut och gå så fram till att jag hittar den perfekta bilen får det bli så. Motionen är ju aldrig dåligt heller, blir nog bara lite jobbigt då vi har alla våra föräldrar och syskon utanför stan. Hehe!
Idag så tog jag med mig träningsväskan på en promenad in till stan, for och solade solarium i några minuter, tränade på gymmet, gick förbi banken och en sväng på stan, handlade litegrann på coop och sen gick jag hem igen.
Nu färgar jag håret mörkare (äntligen) och ikväll blir det bara att vara hemma, kolla film och mysa med mina fina grabbar för imorgon är det dax för en ny arbetsvecka!
Ha det gött!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0