Söndag

Nu har jag äntligen färgat mitt hår mörkbrunt igen och blivit av med min tre månaders långa utväxt, som knappt syntes men ändå. Nu känns det fräscht och fint igen och jag trivs så sjukt bra i den här hårfärgen som jag har nu. :)
I övrigt så har det inte hänt så mycket i veckan. Jag har jobbat hela veckan igenom nästan och den dagen jag var ledig (onsdag) så var det tvättdag och det är ju inte alls speciellt intressant eller roligt.
I helgen så har jag jobbat 12 timmarspass både fredag och Lördag så imorse när jag vaknade så kände jag mig rätt så trött, slut och hade nästan en känsla av att vara bakis, trots att jag varit nykter men så går de när man dricker dåligt under långpass, då får man vakna upp med vätskebrist dagen efter.
Idag och imorgon är jag iallafall ledig. Men idag har vi endast varit och hälsat på Krille och Lotta och förutom de så har det inte hänt mycket annat idag. Håller då på att laga köttbullar och spaghetti till middag nu som var Freddes önskemål idag och sen blir det filmkväll hela kvällen ut med en massa gott och gos.
Ha en fin kommande vecka allesammans!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0