Lördag

Heej!
Hoppas alla haft en fin jul, och ett gott nytt år för nu var det minsann ett tag sedan jag skrev här känner jag, men jag glömmer helt enkelt bort måste jag erkänna för jag har haft så mycket annat att tänka på.
Dels så har jag i stort sätt jobbat arslet av mig i December månad, varit i Vuoggatjålme och firat nyår i hela 6 dagar tillsammans med Fredde, Dennis, Linda, Minni och Krille och sen så har jag bara försökt ta vara på mina återstående lediga dagar fram till 7e Januari efter det. Men en bra ledighet har jag utan tvekan haft!
Nu har jag då alltså börjat om att jobba, men nu i ett mycket lugnare tempo och det känns faktiskt skönt för omväxlingsskull. 
Det som känns mest skönt är att jag är ledig varannan helg nu igen och hinner hitta på lite mer under helgerna framöver.
Detta är iallafall min lediga helg och just nu så ligger både Fredde och Abbott och sover så jag dödar lite tid framför datorn nu när klockan ännu inte hunnit bli så mycket.
Jag har ju till och med hunnit betala av alla mina räkningar så nu har jag dom ur världen och kan fokusera på att spendera resten av pengarna på lite mer roliga saker nu framöver. Sen så åkte 4000 kr in direkt på sparkontot.
Ikväll behöver vi då inte spendera några pengar på mat iallafall för då är vi bjudna på middag hemma hos mamma och pappa som redan har avslöjat att det ska serveras plankstek!
Det var väldigt längesen både jag och Fredde åt det så det ska minst sagt bli gott!
Till veckan så jobbar jag Tisdag, Torsdag, Fredag och Lördag så då ska jag troligtvis boka tvättid till på onsdag när jag ändå är ledig mitt i veckan och i övrigt har jag ingen som helst aning om vad jag ska hitta på faktiskt. 
Hoppas på en varmare vecka än denna iallafall för nu har vi haft minus 20 och uppåt nästan hela veckan igenom och det är verkligen på tok för kallt tycker jag.
Ha en fin vecka allihopa!
 
Några bilder från senaste Månaden.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0