Lördag

Dom senaste dagarna har bjudit på både sol och värme, men även på blåst, regn och storm.
 
Har hunnit med att gå på stan i veckan, fast jag jobbat varje dag sedan i Tisdags och förutom de så har vi köpt spotlight till vitrinskåpet i vardagsrummet och i Tisdags så var jag in och valde nytt golv till hallen och köket vårat. Kommer bli grymt snyggt tror jag!
Kan inte komma på något annat märkvärdigt som hänt i veckan, men den har iallafall varit bra och det är ju ändp huvudsaken tycker jag. :)
Imorse när  Fredde väckte mig så var jag trött som bara den, orkade knappt hålla ögonen öppna och törstig och illamående var jag också. Förmodligen vätskebrist för att jag som vanligt druckit för lite på jobbet.
Slutade jobba redan 20.30 igår och sen for jag förbi coop och köpte en massa gott och åkte hem för filmkväll och mys.
Somnade inte förens halv 4 imorse av någon konstig anledning så är väl orsaken till att jag var så pass trött som jag var när jag skulle stiga upp.
Idag så har vi inga stora planer precis, hade tänkt tvätta men eftersom att jag valde att jobba 5 timmar mellan 15-20 så kändes det lite onödigt att göra något tråkigt innan de.
gissar att det blir en lugn kväll hemma efter de, om vi inte kommer på något som vi kan göra förstås, det hade ju varit lite kul om vi kom på något för dom två helgerna framöver jobbar jag också och då kommer jag inte sluta lika tidigt som denna, så bara ta vara på de.
Imorgon ska vi iallafall fara och hälsa på Therese och Jugge och kolla hur dom fått det i barnrummet. Ska bli spännande!
Längtar så mycket tills kiddet kommer och jag blir moster!!:)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0