Lördag

 
Äntligen är det Lördag och min sista arbetsdag denna vecka innan jag också får ta helg.
Vädret ute idag är fint och soligt, varmt i luften är det också men så måste det ju såklart blåsa. Det blåser så mycket så folk från alla håll och kanter skriver om storm, fast nja, storm är det väl inte riktigt. Inte här iaf!
Under hela denna vecka har vädret varit helt ok, så jag hoppas att det håller i sig. 
Känns som att denna arbetsvecka har varit kortare än vanligt också dessutom eftersom att vi inte behövt jobba särskilt sent nån utav dagarna. Väldigt skönt måste jag tillägga!
Just nu sitter jag och funderar vad vi ska äta till lunch idag innan jag börjar jobba, Abbott leker med sin gris och attackerar den från alla håll, morrar på den och verkar vilja ta död på den på riktigt.Verkar vara lite hat-kärlek mellan dom. Tror det var en bra present till han ändå så han håller sig sysselsatt med någonting!
Hoppas alla har en fin helg och kommande vecka.
Till veckan jobbar jag Tisdag till Fredag och tar helg efter det så jag får mig hela tre dagars ledighet till veckan. Får se vad vi hittar på då, men hade varit roligt att fara någonstans och hitta på nå!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0