Söndag

Igår blev det inte heller ett särskilt långt arbetspass för min del så jag var även då hemma klockan 11 ungefär, har varit så otroligt skönt med en lugn arbetsvecka då jag fått sluta en rimlig tid varje dag och få komma hem och umgås med Fredde ett tag innan vi ska sova så man inte bara hinner säga hej till varandra och somnar direkt.
Idag tog vi oss en rejäl sovmorgon och sen for vi en sväng på stan och storhandlade på coop därefter.
När vi kom hem så var mamma och pappa förbi en sväng, dom hade redan våldgästat vår lägenhet och tagit våran hund ut på en promenad innan vi ens kommit hem eftersom att dom har en egen nyckel hit. Haha!
Nu är Abbott nyduchad så vi ska fara iväg och hitta på något snart, men först ska vi tvätta bilen eftersom att den blivit så jävulskt smutsig av att köra i all denna slask.
Hoppas alla haft en bra helg för det har definitivt jag haft!:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0